Wednesday, April 14, 2010

aku ade crisis xnak g keje
minggu ni, tiap2 pagi aku rase xnak bgn g keje
mungkin aku perlukan entertainment

terus terasa kenapa la aku bkn anak org kaya
yg bley melangut ari2 kat rumah but still can afford to spend like im working (or even more)
kan best kalo bapak aku bley bg aku cdt card platinum unlimited
shopping mall bley close to public semata-mata nak bg aku shopping kat dlm tuh

beli designer bags byk2 (anya ke, jasper conran ke, louis vuitton ke,chloe marcie ke, gucci,rocco, burberry apa2 lah)

hurm...interesting~byk gak jenam ntah hape2 yg aku tau

pastu kasut2 yg ikut sedap mata beli x pikir pun selesa ke idak kaki aku nak pakai


baju pun...main pilih x payah pikir mcm mane aku nk pakai since aku pakai tudung


apparently, bapak aku x kaya
aku x harap die tinggal pape pun kat aku
kalo x tinggalkn hutang kat aku da cukup baik
hutang aku sendri da byk
haih...budi is due for insurance dis mei
2k tu...padan muka ko!!
nak sgt pakai keta baru kan

No comments: