Monday, July 20, 2009

i wanna be nothing and be happy

huh!!!
pagi2 lagi aku da rase miserable
terok betol
niat di hati nk pose.ari nih isyrak mikraj
set alarm nk bangun sahur...haram...
pukul 7 sudahnyer aku bangun
sampai ofis pun ngam2 sipi nk 830
tu kire mujur le jln x jam

pastu torturediri dgr lagu2 terseksa
adoi la
ni la msk nxt phase for 2009
aku ni kalo ikutkn tahun da consider 27 la
even by birthdate am not even 26 yet
mungkin la aku ni tua sorg2 dgn kuceng 2, 3 ekor di sebuah apartment di pinggir kota
terok sgt da pemikiran aku nih

wei...
nak anak wei!!!!!


Truth be told I tried my best
But somewhere long the way
I got caught up in all there was to offer
But the cost was so much more than I could bear

Though I've tried I've fallen
I have sunk so low
I messed up
Better I should know
So don't come round here and
Tell me I told you so

No comments: