Friday, August 14, 2009

less of me

to avoid talking about myself n my stupidity (or my mental illness)
lets talk about people in my ofis (n her stupidity)


mase mkn a pregnant lady cite pasal name anak.
bley nama 'bobohison' cam out.
aku x tau la mcm mane die nak eja
iniatial idea nak name bobo je.
bobohison mcm merangkumi bobo-his-son.
which i think very stupid.but i didnt say it was stupid or saying somthng stupid since i know i can be dumb at times

sebagai khalifah yg amat baek hati aku pun ckp la
'it almost sounds like bobohizan'
bley die ckp 'eh best gak.if its a gurl bg name tu la'

aku tau die x serius
kalo die serius pun aku in denial
mcm nak terus buat koir wonderpet 'ini serius.....'

so i said
bobohizan tu maksudnyer bomoh la utk org pribumi somewhere in sabah or s'wak
die ingat aku tipu
'eh...mane ko tau'
since die pun bdk itm aku pun ckp ade kite blajar mase titas
(yes!!me myself surpriseed that im actually remembered it)

bley gelak2 nak tukar name jadik pendekar andika
yes!!!andika with d pendekar skali

sukati la..anak ko pun bkn anak aku

ps:its not my fault dat people think me as mentally challenging since most of my frens is also like dat (they too intelligent dat tend to turn into mental illness - just at times, most of d times they are pretty normat people)

3 comments:

Fara Yahya said...

betul tu, bobohizan tu mcm bomoh bg sukukaum kadazandusun@sabah :)

hANa said...

ok~~
dari mana ko dtg fara
aku mcm x pernah reveal blog add kat ko

Fara Yahya said...

dari sab kot... aku pn x ingt tetiba jek buka blog ko..