Monday, May 03, 2010

baik-baik saja

aku ok je
kat ofis mcm tenang skit la
byk jwb surat n buat data entry previous event je
ade q utk duty parlimen je x sudah

xde pape yg interesting pun
my life getting back to the dull routine
kadang2 ofis hour pun aku sebok nk bg my life interesting
aku pun surf la ntah hape2 nye website

yg x seronoknye kalo aku surf2 ni
mula la tibe2 ntah hape2 yg aku sebok beli

la ni tgh sebok usha blackberry atau iphone plak
aku da stop melanggan maxis
rase mcm makin mahal la plak makin lame
tambah lagi dgn adik aku yg tgh sebok bercinta tu plak
amboi2....bil die je ratus2 gayanye
aku masih normal rate kirenye
dah tu...die bantai kol no oversea.ape aku nk ckp
aku pun pernah berada kat stage asyik masyuk berchenta tu
cume bezanya xde hasil tak kemana

mcm biase la.aku maseh nk bising psl lack of romance in my life
yaay..yaay..yaay...
aku tau
aku yg ske carik pasal jual mahal bagai
padan la muka aku
tp insyaallah aku pun menanti berita gembira dr dia

insyaallah aku doakan yg baik2 saje

1 comment:

Anonymous said...

if its a good news. please share