Thursday, October 08, 2009

gaya budak umor 26thn pose

A: sambal udang la
bukan sotong
ade ke sutun umah ko?

B: ade ciput
sutung pun ciput
lebih ari tu buat spagetti tu
uuu spagetti pun sedap
apesal aku ni?
dah hari ketiga pun cam nak mampus pose

A: aku pun
kejap nak lamb chop
kejap nak triple plate
kejap nak nasik lemak

B: uhuhuhu,,,
takde gerai nasik lemak kukus sedap2 sikit kat mane

A: kalo nasik lemak kononyer aku ggigih nak masak
esok xnak pose
nak makan ani sup utara

B: uuuuu sedap nye
ani sup utare
nak jugak

A: dah sudah...
da msk list jgk le tu

B: mane niiiii
nak masak kena gi pasar dulu
or kau nak try alamanda kat bayou tu
malam nak gi supper lak,,
waduhhh

A: gemok.......

B: hehehe

A: ice blended black curent sedap gak
uwaaaaa
tamak

B: kopitiam malam laaa

A: wah...x bley pikir
tamak sgt da n ih

B: aaaa
cepat la decide
kalau nak sume ade dan dekat Chicken King
kalau ade mood nak bertanye-kite cari nasik lemak,,

A: konfiden sedap?

B: kalau nak rajin masak - gi beli dulu

A: website die x convincing

B: aku penah makan ayam die jek,,, fried chicken sedap le
kedai Sharifah pun ade macam2..
sebelah chicken king
nasik lemak aku tak pasti
nasik lemak kopitiam sedap gak..

A: wakakaka...
da bunyik tamak mcm aku
okeh
te g s7
msk je mane2 kedai yg berkenan nanti

B: okeh,.,kite raun raun yer,,,
s7 mane?
sup urat ketin ke ape?
ke area pkns
mcD tu pun aku tgk sedap wehhh

A: waaaallaaaa...betol
aku ade kupon mcd rm5
sedap2

B: alaaaaaa,,,
ape nak makan ni,,, tadi aku teringin nan & tandoori
pastu nak steak lak
pastu nak sambal sotong lak

A: capati sedap

B: huuuuuuuuuuuuu
sedaaaaaaap
semalam aku lalu kedai bawah tu, lawo gile nan die
kombung
berkilat
kalau perah asam limau atas ayam tandoori,,,. perggghhhh!

A: ooooiiiiii
torture siut

B: so gane nih??
decide...
gi roung s7 mane.?

A: ko la
bg option lagik byk2
da pening byk sgt image dlm kepala
da ar...confirm roti nan+tandori+capati
rase2 x cukup aku mintak ko tapau o-town

B: Oraittttttttt
beli kat bawah jek
kite beli 6.30
terus buke sekali

4 comments:

iza kushari said...

sape budak budak nih, tak senunuh betul.

Sabby said...

hurrmm....xpe..baru 26..:P

irdhi_hayati said...

hana...kawan2 ko ke tu? ish2...hahahhaah...ni confirm tgh pose nam nih..sib baiklah pose nam tu 6 hr je...klu lebih mahu smpi ganu dia org cr menu berbuka...hahahaha
gurau je...

hANa said...

ade bdk tu buat2 xnak ngaku

ha3...take a guess