Friday, October 30, 2009

tolong meja

helpdesk lagik...
hari bersama pelanggan plak
virtual sbnrnyer.tp kena dok kumpul satu blk dgn bdk2 department lain

bdk depan aku ensem.sebelah die pun mantap.depan belah sane mengahadap aku pun ganteng.pergh....ramai lagi lelaki hensem rupenyer.
malangnyer, aku berada di opis.leceh lah nak gatal2 gedik2
haih....kenapa la aku keje gomen
nak menggatal pun kena pikir2.so not me

kenapa la xde org nak chating dgn aku tanye soklan nih.name aku da cukup sdap pun ko xnak tanye.pastu sebok calling calling opis aku kacau mase aku wat keje.da elok2 aku mmg spare mase jaga helpdesk nih meh la cepat tanye aku nih
ko nak tukar tempat keje ke.nak tukar skim ke.nak ambik exam ke.nak naik pangkat ke.tanye je la.aku x layan.hahaha....
gile kejam.da 2 jam baru 2 soklan.takpe la aku paham.org ske lagik ckp verbal.bley dgr sore aku yg sedap.takpun jumpe face to face.bley namapk muke cun.chatting cam nih mane die nampak jari jemari ku yg chantek nih kan!?

k la..layan mata la.banyak balak hensem dlm bilik nih kan aku ckp td.nak prektis senyum simpul2 malu sat

No comments: