Monday, November 02, 2009

kalo aku tau gini jdnyer aku antar budi pegi spa

aku gn keta adek aku ari nih.initial plan antar die g interbiu.ambek die pastu die antar aku msk opis blk.reason--->die x reti bwk keta lain yg bukan keta die

biase la bdk br start bwk keta.aku pun cam gitu dolu2

pastu mcm besa la.mak aku tuh, die pegi buat plan lain lak tibe2.die yg nk ambek adek aku abes interbiu.hish...makcik kiah nih.biar la bdk tu blajar jd independent plak.bukan nyer x bley.tp bile gabenor da kuar statement.sume pun ikot je la.

hasilnyer...aku jenoh nak msk parking sbb tag tinggal dlm vios.da dpt msk parking jenoh plak nak kluar dr parking reason yg same.aku xdak tag

xpe.bg aku hayati perasaan bwk keta baru.miahahaha

aku da tgk da cite the time traveler's wife yg digembar gemborkn tuh.bley la.agak terhayati lak jgk kejiwangan aku



body eric bana mmg la mengancam.tp..mcm ade yg kurang.aku rase mcm die kurang penghayatan pd karekter die.pergh.....juri2 profesional da x bley carik mkn da.aku da terer da.

mujor kot aku x bc buku die.kalo x lagi die nanes dgr aku komen mcm2 since most of d time d film adaptation from a novel always dissapoint me



pastu mase wedding caremony dorg penat aku kutuk(ha3...spoiler).kutuk punya kutuk punya kutuk rupenya ade je justificationnyer. penat aku mengata there is no way henry si librarian tu can afford dat kind of wedding.i mean..manenyer die dpt duit.tipu tau tak..tipu..tp dipikir2 balik.logik jer.sbb parents pompuan tuh kaya.dorg punye invatation pun bkn mcm kenduro org2 melayu bley sampai beribu riban.kalo da sampai 200pax pun dorg da kire ramai(mcm tau2 je aku nih)

anyway, terus membawa ke isu seterusnye.aku tgk nona smlm.lame gak la tak tgk..aku rase la kan.nona tu patut di'banned'.takdenyer guna label wajib tayang da..

gilor ape.tunjuk rumah chantek2.wedding bapak atok nenek moyang lavish.gilos ape.aku tak kesah la da ko mmg mampu nak buat wedding kayak itu.tp kan,kan ke ko da buat ati org2 lain yg x mampu(mcm aku ni)menjeruk ati.gile ape.pastu bl reporter interbiu

groom: well...konsep kami sbnarnyer mahukan yg simple

bride: yg penting kami dpt bersam berkumpul wif those who we care n care about us on the day that most important to us

groom: and calebrating it wof us


kepala hotak ko!!!ayat ko tu kalo aku la.aku interpret as riak.takabbur.gile la dorg nih.manyak mane duit dlm akaun bley ade hati buat majlis lagu gitu.seram aku wei.

nona
u watch out!!
for making mediocre middle class workers feel less humane and crippled for inability to throw outrageous 7 days 7 nights weddings worth millions of ringgits usually held by children of Datuk's, Datuk Sri's, Tan Sri's, Datuk Tan Sri's
ko da set mark tinggi2 gitu utk those yg looking forward nak kawen wei.
ape2 jd.org berhutang sbb nak byr majlis kawen ke.x jd kawen sbb x mampu nak buat majlis gilang gemilang sbb panggil nonan pun nona xnak dtg ke.tu sume salah ko.da dorg2 tu mampu buat majlis cam gitu.naseb dorg la.cube sesekali ko tunjuk majlis2 yg biase2 ala2 org kebanyakan buat.eeiiii....x pasal2 create unnecessary tension plak kat aku.huh

p/s:nampak sgt aku dengki org laen byk duit

No comments: